Relații cu clienții Superbet

Home » Relații cu clienții Superbet

Departamentul de relații cu clienții reprezintă o piesă de bază pentru orice casă de pariuri licențiată. Fiecare parior își dorește să primească ajutor atunci când întâmpină probleme pe site. Și aici ne referim la un ajutor adevărat, nu la copy-paste din manualul de instrucțiuni. Așa cum se practică la destule case de pariuri de pe net.

Relații cu clienții

Deschide cont la Superbet și primești AUTOMAT
250 de Rotiri GRATUITE la Sizzling Hot + 25 de lei bonus

Depune minim 20 de lei și primești
+300 de rotiri la Sizzling Hot și 50 de lei bonus!

Superbet a investit destul de mult în infrastructură, iar departamentul de suport e unul la un nivel tehnic extrem de ridicat. Sunt mulți operatori disponibili non-stop, pentru ca tu să ai la cine să apelezi, indiferent de dificultățile pe care le întâmpini. Și ce este uimitor la Superbet (și unic) este robotul iRina, pregătit să-ți răspundă, în timp real, la orice întrebare.

Ce este iRina și cum funcționează?

iRina este un program de relații cu clienții implementat de Superbet (chatbot) pentru a mai reduce din fluxul de muncă destinat operatorilor umani pe live chat. Deși Superbet dispune și de o secțiune de FAQ’s (Întrebări Frecvente), iRina este capabilă să-ți găsească răspunsul doar din câteva cuvinte-cheie pe care le tastezi.

Pentru a folosi iRina, e necesar să intri pe Asistență (semnul de întrebare din bara de sus a paginii). De acolo selectezi Live Chat, iar apoi completezi datele tale în fereastra care se va deschide. Dacă ai mai folosit Live Chat în trecut, acele date vor fi completate automat. În momentul în care vei scrie ceva în chat, iRina te va pune să confirmi username-ul. Pe urmă, poți să selectezi motivul pentru care ai contactat departamentul de relații clienți. În funcție de răspunsurile tale (scurte și la obiect), iRina va ști cum să te redirecționeze spre soluția pe care o cauți.

Beneficii ale folosirii chatbot-ului de la Superbet:

  • Găsești răspuns rapid atunci când toți operatorii umani sunt ocupați;
  • iRina folosește o gamă largă de posibile răspunsuri, pentru o varietate de probleme;
  • Răspunsul vine instant, fără timp de așteptare;
  • Îl poți accesa 24/7;

În eventualitatea în care răspunsul iRinei nu este satisfăcător, poți oricând apela la un operator. Tot ceea ce trebuie să faci este să tastezi cuvântul “operator” în chat și vei fi redirecționat către o persoană din staff-ul Superbet care te poate ajuta.

Modalități de contact serviciul de relații cu clienții Superbet

Telefon

Superbet se poate contacta telefonic la numărul 1226.

Atenție – acesta este un număr scurt special, care se taxează cu 0,20 euro pe minut!

Live chat

Live chat-ul reprezintă cea mai rapidă opțiune prin care poți contacta departamentul de suport clienți de la Superbet. Chiar dacă toți operatorii sunt ocupați, tot poți primi răspuns de la chatbot (iRina) sau poți aștepta până se eliberează o poziție cu un operator uman. Există o coadă de așteptare și vei vedea poziția în care te afli. Aproape niciodată nu durează mai mult de cinci minute tranziția către o discuție cu un operator.

Cât despre calitatea răspunsurilor primite de la factorul uman, ele bineînțeles că depind de la persoană la persoană și de la problemă la problemă. Dar, general vorbind, operatorii Superbet sunt bine pregătiți. Dau răspunsuri sigure și concise, iar timpul de așteptare până la oferirea unei soluții este scurt. Asta pentru că am observat la alte case de pariuri online că poate dura și până la 10 minute să primești un verdict.

Email

Este important să scrii și username-ul în email-ul pe care îl trimiți. Și să detaliezi problema cu care te confrunți. Un răspuns ar trebui să sosească în mai puțin de două ore. Înarmează-te însă cu răbdare, că sunt șanse să nu fie soluția finală. De aceea este mai dificil pe mail decât pe live chat, fiindcă sunt unele probleme pe care nu le poți explica total din prima.

WhatsApp

Numărul de WhatsApp este doar pentru mesaje și nu trebuie să fie apelat. La fel că la live chat, poți explica situația unui operator. Este o modalitate destinată celor care stau mai mult pe telefon și folosesc preponderent această aplicație. Timpul de răspuns este de doar câteva minute, în funcție de aglomerația cu care se confruntă operatorii.

Concluzie

Superbet are și o secțiune de “Întrebări frecvente”, pe care o poți explora dacă te confrunți cu o problemă generală. Dacă totuși te decizi să folosești una dintre cele trei variante de contact a departamentului de serviciu clienți, fă-o cu încredere! Personalul Superbet e calificat și vei obține mereu răspunsuri rapide. Chit că nu întotdeauna vor fi cele dorite. Superbet asta garantează: promptitudine și corectitudine.

Întrebări frecvente despre serviciul de relații cu clienții la Superbet

Care sunt metodele prin care pot să vorbesc cu un operator Superbet?

Poți contacta departamentul de suport clienți Superbet prin live chat, email sau prin WhatsApp.

Ce este iRina?

iRina este un chatbot pus la dispoziție de Superbet pentru ca jucătorii să-l utilizeze pentru a obține răspunsuri rapide atunci când operatorii umani sunt ocupați.

Este live chat-ul disponibil non-stop?

Da, live chat-ul celor de la Superbet funcționează 24/7.

Recomandăm
Case de pariuri de top
Fortuna

100% până la 500 de lei la prima depunere

Unibet

Un brand consacrat, internațional, de încredere

Mozzart Bet

Bonusuri și cote bune la rezultat și peste / sub

Disclaimer:Toate ofertele speciale și bonusurile prezentate pe pagina web pariez-online.ro sunt supuse unor termeni și condiții de acordare individuale din partea operatorilor care le oferă. Pentru a fi complet informat despre toate aceste condiții, studiați totdeauna termenii și condițiile relevante asociate fiecărui bonus și fiecărei oferte speciale în parte direct pe pagina web al operatorului. Această pagină web conține informații despre jocuri de noroc pe bani reali.Accesul la acest site este interzis minorilor.Jocurile de noroc pot deveni o problemă cu consecințe serioase dacă nu sunt practicate responsabil!
DMCA.com Protection Status